This is a copyrighted blog by Lieya Jais. Powered by Blogger.
RSS

Happy Birthday to me

HAPPY BIRTHDAY TO U..EHH...TO ME

Alhamdulillah...hari ini hari istimewa buat diriku. KepadaMU Allah, aku bersyukur kerana masih diberi peluang untuk bernafas di muka bumi ini. Kuatkanlah imanku, murahkanlah rezekiku, jadikanlah aku Muslimah yang sejati, isteri yang solehah dan ibu yang mithali. Terima kasih kerana memberikan aku insan-insan yang penyayang dan baik hati disekelilingku. Kau berkatilah mereka dan semoga mereka semua berada di dalam lindunganMU.

Terima kasih buat mak dan abah kerana melahirkan aku di dunia ini. Memberi tunjuk ajar, didikan, kasih sayang dan sebagainya. Kasih sayangmu tidak berbelah bagi buat diriku. Insya-Allah! Saya akan cuba membahagiakan dan memberikan kasih sayang sebagaimana yang mak dan abah berikan kepada saya. Sayang mak dan abah.

Buat suamiku, terima kasih kerana menerima diri ini seadanya. Walaupun banyak kekurangan dalam diri ini, B sentiasa bersabar dan melayan karenahku. Kasih sayang b sangat ayg hargai...terima kasih di atas segala-galanya. Your chocolate & ballon landing safely to my desk this morning. So cute sayang!...love u..



Kepada rakan-rakanku especially di FB. Disebabkan kecanggihan teknologi sekarang, anda semua ingat tarikh hari jadi saya. So terima kasih di atas ucapan dan doa kalian semua. Hanya Allah yang sudi membalas dan memberi rahmat kepada anda. Love u oll's. 

TERIMA KASIH KEPADA SEMUA...SAYA SAYANG ANDA SEMUA...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment